SM Landskrona

yes, i helgen va det SM i saxtorp. tim kvalade in som 8:a och va klar till söndagens heat. första heatet gick dåligt, det hade regnat satan och han bröt första heatet. efter det va det någon som skulle åka hem för han körde så dåligt, men jag lyckades peppa honom till att köra heat nr.2 där han slutade som 16:e. bra helg ändå och efter en lååång resa hem va vi helt slut. dessutom råkade jag bränna mig totalt i solen vilket jag har ångest för.... idag väckte han mig och kom hem med nybakat bröd till frukost :) strax bär det av till salongen och idag är jag neeeervös! nu ska jag sätta fart så jag hinner ner till revisorn och skriva på mina deklarationspapper. så skönt att jag slipper tänka på det! ha en fin dag*


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!