JUST GIVE ME A REASON

jobbat på båsis idag, skojat och retats med grabbarna. igår jobbade jag på salongen, satte i extensions på carro med nya loop hair, blev så himlans snyggt så det måste jag minsann testa nästa gång. nu är jag själv hemma i lägenheten, tim är iväg och kör cross (börjar ju bli dags, första SM:et är nästa helg, sjuuukt!) och jag hade endel att fixa med hemma. betala räkningar, fakturor, bokföring och städa. jätteroligt....! skönt att iallafall ha lämnat iväg deklarationen till min revisor så jag slipper tänka på det. imon blir det jobb på bästa salongen igen, längtar redan!! ska även jobba där på lördag då jag ska göra 3 tärnor fina inför bröllop :)) dessutom börjar det bli ordning här hemma, så himla skönt! får jag lite tid över ikväll ska jag hänga in alla mina hundratals kläder i min walk in closet, hihi! nej, ta tag i det roliga va det ju..... senare tänkte jag visa mina senaste inköp från MUS! och titta vad jag hittade för sötis i holland, snuffffe :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!