Tjockis

ne, nu får det bara vara nog! imon börjar mitt nyttigaRE liv (säger inte nyttigt ifall det slinker ner nåt gotte). det är nu 18dagar kvar till holland så nu ska jag och tim tvinga bort några kilon... & jag är verkligen sämst på att träna och skippa gotte, har bortförklaringar jämt, men nu jäklar får jag ta mig i hullet och kämpa innan hela jag blir som en stor yogaboll, haha! synd att jag är så långt ifrån min fina vän hanna, för hon är nog den enda som skulle kunna ge mig motivation, och så blir man ju glad bara av att få se den människan :) ne nu ska jag ta tag i det här..... va ju på g för typ ett år sen.


Kommentarer
Hannis!

Bästa bästa du. Hjälper dig med allt ♡♡

2013-03-10 20:52:19

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!