SOCKERBEROENDE

ååååh vad jag är sötsugen....... men jag ska berätta för er hur duktig jag vart nu, har nämligen inte ätit en endaste godisbit på hela veckan! (okej, det är bara onsdag men för att va mig är det jäkligt bra). försökte lindra det med ett äpple, vilket gick sådär, haha. efter en lång dag på jobbet sitter jag nu framför kaminen och njuter, medans jag väntar på att få skypa lite med världens finaste emelie som fortfarande är i staterna!  sen ska jag unna mig lite shopping eftersom jag vart så duttig nu, hihi! puss fina ni*
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!