Nytt jobb!

ja, imon är det nytt jobb som gäller. kommer att börja jobba som frisör på wengströmska villan i katrineholm. en jätttttefin salong! där kommer jag att hyra stol på halvtid, så ni som blivit oroliga hemma att jag inte är tillgänglig för er, det är ingen fara för hår, hopp och kärlek kommer att finnas kvar. det kommer tillochmed gå på samma företag som när jag jobbar i katrineholm. har redan kunder inbokade imorgon, jättekul! kommer att jobba 5 dagar i mars, sen börjar jag egentligen mitt kontrakt den 1 april :) hihi!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!