Mysigaste dagen!

igår hade jag en så sjukt bra dag med världens finaste vän hanna. det blev shopping i borås på ginas vip-shopping (fördelar man har när syster jobbar på huvudkontoret!) och vi shoppade loss riktigt galet! fick hjälpa varandra att få på och av sig kläderna och körde galet i trafiken ;) svullen shoppinghand fick jag med som är helt öm idag, haha! hanna är den finaste vännen på denna jord, alla borde ha en sån vän! kärlek till dig <3 och inte nog med det, när jag krupit ner i sängen plingar det på dörren (klockan är 23) och jag som är ensam hemma blir livrädd och ringer tim, som säger att jag ska gå och kolla vem det är. tveksamt kollar jag, och då står han där och har kommit en dag tidigare och överraskat mig, hihi! :) fina ni!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!