Shopping

godkväll! det förra inlägget skulle ju ha publicerats i fredags... SM:et gick iallafall hyfsat, är dom bara skadefria så är det bra! ikväll har vi vart en sväng i örebro och shoppat. skönt att ha fått med sig i princip allt på den långa listan jag hade med mig. jag är inte fullt nöjd här hemma än, men bättre blir det. dessutom har jag beställt en grej som jag bara lääängtar massor efter, hihi! och imon ska jag hämta ut ett annat paket med grejer jag beställt :) men först blir det en jobbdag på salongen och göra mina kunder midsommarfina.

här är en bild från helgens SM, bilden är tagen av Niklas på mxinaction! (haha, mitt hår ser pissgult ut men det är de inte)


Kommentarer
Frissan

Asså shit va gult hår, jag tycker man ska ha kallare färg

2013-06-26 22:19:53

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!