Skitdag

det förra inlägget skulle ha publicerats för längesen, men nåt strular. precis som mitt liv just nu. ja, egentligen borde jag inte skriva här just nu, men ibland måste man få skriva av sig, så ta det med en klackspark. denna dagen har iallafall vart piss. har ändå storstädat lägenheten, tvättat, diskat och allt nivet. imon hade jag hoppats på att åka iväg men vi får väl se. idag är en hemlängtansdag, jag längtar hem till världens finaste familj och världens bästa vänner. jag är dålig på att säga det, men JAG ÄLSKAR ER!

godnatt. imon hoppas jag att jag vaknar upp till en bättre dag.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!