Trött och besviken

jag är så trött på att ingen tror på mig, alla berättar för mig att jag inte klarar saker och ting o gnäller vad jag än gör och vart jag än är, men vetni, jag är faktiskt trött på det. jag blir faktiskt ledsen. tacka vet jag min bästis, ska titta på dom fina presenterna igen som jag fick av henne idag. dock tog hon ju hem lilla frank igen och det är sjukt vad jag saknar den lilla krabaten redan, underbara hund! men jag är världens lyckligaste att de lät mig ha honom under 3 veckor. och ni andra, jag ska fan visa er.


Kommentarer
evelina

Men gumman då! du är så fin!! hoppas att presenterna passade. Frank saknar dig! (och jag med för den delen) I love you <3

Svar: du är bäst hjärtat! jag saknar er båda massor!!! love you <3
Tina Dahl

2013-01-15 12:50:58

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!