Ny mobil och bortskämd hund

idag har jag visst köpt mig en ny mobil. skulle köpa en ny iphone 4 då min är trasig men kom ut med en 5:a istället!? haha, jaja nöjd är jag och vit o fin är den! har även vart hos brorsan och gått igenom lite om företaget, kill me vad mycket det är!!! dessutom hade jag en egodag idag och har hunnit med inpackning, ansiktsmask, färgat fransar och bryn och massa mer, så himla skönt :) och på lördag åker frank hem :( jag är verkligen kär! skämmer bort han lite inatt och låter honom sova i min säng (förlåt evelina) så kan jag pussa på han hela natten, och han snarkar värre än pappa, men vad gör väl det när man är så söt :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!