Instagram

seg som jag är och lite efter med allt, så har jag nu skaffat instagram efter mina vänners tjat ;) hade en katastrofdag på jobbet i morses med massa krasher men det ordnade till sig under dagen, jobbade bara till 14 idag, ganska skönt. nu sitter jag ensam i vårt lilla hus och väntar på min pojk som är och spelar innebandy. har lagat mat till oss med. imon ska vi få titta på en lägenhet, och jag ska försöka att inte gnälla, haha! har sagt att sålänge den är fräsch och inte har heltäckningsmatta (det kanske ingår under fräsch förresten) så ska jag vara nöjd och se möjligheter. rapport kommer imorgon ;) sen får jag en efterlängtad hemmahelg i helgen, bara massa mys med fina vänner, familj, jobb i salongen och på el maco där vi förresten har jubileum, ni kommer väl?? här får ni en liten sneakis av vårat nuvarande vardagsrum i lilla huset. älskar mitt egengjorda bord av lastpallar, fler projekt är på ingång, fantastiskt vad roligt det är att pyssla och dona :)
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!