Hundkär till tusen

helgen är nu över och jag och tim har fått tillbringa den i underbara jönköping, träffa familjen och lilla frankie! även sis och henke va hemma. helgen har vart lugn och skön, jag har haft lite kunder i salongen samt gosat med hunden. kommer bli jättejobbigt när han åker för han har faktiskt blivit som en liten familjemedlem och att han är så himla söt och snäll gör ju inte saken bättre direkt. jag har tittat på valpisar, dock har min pojkvän förbjudit mig.... åååh vad jag vill ha en liten sötnos som frank!
imorron blir det jobb igen, cashflow hihi. nu är vi hos tim och har firat hans lillebror som fyller 18 idag :) sa jag förresten att vi har flyttat ner i huset? skönt att få ha lite eget även om vi inte ska bo där. bilder kommer när vi fått lite mer ordning :)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!