2012

 
året 2012 är nu över och här kommer en sammanfattning av mitt -12.
 
- i januari bestämde jag mig för att säga upp mig, detta på grund av flera orsaker men den största var mig själv.
- februari bjöd på en underbar resa till egypten som jag fått i julklapp av tim. vi fick sol och bad i en hel vecka, tills dagen då vi skulle åka hem då vi istället fick åka till sjukhuset och jag opererades akut på kvällen för en jätteinflammerad blindtarm. vi fick alltså en veckas "semester" till......
- i mars åkte vi till holland. det va crossåkning och jag va ensam med grabbarna. tur med vädret också! det va också månaden då jag avslutade min terapi och min vändning hade börjat! tillbaka starkare :) (ska berätta allt senare nån gång)
- april och det bjöd bland annat på en mycket trevlig påskmiddag/fest hemma hos mig med fina.
-maj och min månad. fyllde 20 och kvalificerade mig för systemet. hade 20-årsfest med fina vänner.
-juni/juli/augusti = sommar och semester. vi campade som vanligt jag & tim och hann med att åka till sthlm, göteborg, kungshamn, dalarna... och självklart uddevalla VM. jobbade även på macken endel samt fick ett nytt jobb uppe hos tim-på en fabrik.
- september och det innebar jobb. mycket kaos den månaden men det rätade ut sig någorlunda tillslut. det blev även lady gaga i sthlm samt bröllop för fina kusin och bernhard.
-oktober blev en lugn månad men med mycket jobb. det var även då jag blev egen företagare och salongsägarinna.
-november bjöd på halloweenfest och tid med fina vänner. även allergichock och tripp till akuten.
-december gick otroligt snabbt. jag har fått fira fina madde i gbg samt min bästis evelina då de fyllde 20. jag har även fått äran att ha evelinas hund frank medan de semestrar i staterna. lycklig tjej och bra avslut på detta kämpiga år!
 
looking forward to 2013 and hope it will be better!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!