Det är mycket nu

oj, nu är det mycket och jag har totalt glömt bort bloggen... jobbat i veckan som vanligt, men bad om lite ledigt torsdag och fredag så jag kan åka hem. tim jobbar i södertälje i veckan, så jag har fått va själv och sova själv :( nu sitter jag iallafall på bussen till jönnet och min kära bror har lovat att hämta mig vid stationen, eftersom mamma och pappa är i solen och gottar sig. i helgen blir det massa roligt jobb i salongen, och imon blir det utflykt med världens bästa hannis :) dessutom har jag en spännande sak att berätta imon, hihi!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!