CROSS & HOTELLFRUKOST

ännu en natt utan min pojk. vad jag hatar det.... men snart så är det slut på det och vi får mysa med varann varje natt, hihi! jag är kvar hemma i jönköping medan han åkte hem för att jobba imon. denna helgen har bara rusat iväg, igår hade syster kalas här med massa folk och idag har vi överraskat henne med hotellfrukost på huskvarna stadshotell och crosskörning på isen på tenhultssjön! hon va nöjd och jag kunde inte låta bli att testa heller, kuuuuul men dock så jäkla kallt o köra i jeans. nu ska jag titta lite grejer till lägenheten sen blir det nana. känner mig lite hängig, hoppas det bara är nåt tillfälligt. imon kommer första kunden 9,00 så ingen sovmorron :D
 
haha, tyckte jag stog så roligt när jag pratar med toni :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!