GRATTIS älskade bror!

förlåt igen, ska skärpa mig nu!! holland va grymt, flytten gick bra och nu är jag tillbaka till vardagen igen. lägenheten är inte helt iordning ännu, men det börjar ta sig minsann :) igår va vi en sväng till etuna och shoppade lite. ska visa er bilder när det är lite ordning på torpet, haha! nu sitter jag på världens mysigaste jobb, har fått sååå fina naglar av maria idag, rosa såklart ;) är så himla nöjd! kul att få lite fina naglar till helgen med, för imorgon blir det först jobb på salongen då jag ska göra make-up. sen direkt till jönköping och mullsjö för att träffa mina fina frisörer från klassen hemma hos dessidarling. ska bli så myspys, sen får jag dessutom träffa familjen lite och på söndag ska vi fira toni som fyller år IDAG!! massa grattis till världens bästa storebror
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!