Underbara älskling

idag har vart en bra dag. tagit en långpromenix med rolle för stackars vilmis hade ont i ryggen efter gårdagens motion i grusgropen. hunnit med att fika med min kära pojke med, och han är ju bara för underbar, idag har han överraskat med att köpt en bikini till mig ♥ (för vi ska bada tunna i helgen och jag har glömt min bikini) han är verkligen ljuset i mitt liv, han får mig att må bra och peppar mig alltid. nu är det dags att kika på hela sverige bakar med min man eftersom de är bland det roligaste jag vet :) sen har jag världens finaste vän, hannis du är verkligen underbar! puss ♥
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!