SM-AVSLUTNING VÄSTERÅS

nu är denna crossäsongen över. till en början är det alltid skönt, men efter ett tag när man verkligen inser att man inte får träffa alla på ett halvår och inte vara på banorna förrens dess är det inte lika kul. vilka underbara människor man har runtomkring sig, vi är som en enda stor familj. jag är jättenöjd med detta året och det har vart kul att följa toni & fredd i deras team samt peppa min underbara pojkvän.
 
i söndagens första heat började brorsan med en startkrasch. som alltid springer jag allt jag kan för att se att de mår bra, vilket han gjorde. tim körde inte riktigt så bra som jag vet att han kan och slutade på en 14:e plats. mellan första och andra heatet var det dags för toni, fredd & thom att hoppa ramp...... detta har jag vart så jäkla nervös för. som tur va gick det bra för dom och toni gjorde ingen backflip efter att promt ha lovat lillasyster att inte göra det :)
i andra heatet gick det skapligt. tim körde grymt mycket bättre men slutade på en 13:e plats. det ska han vara nöjd med och det resulterade i en 11:e plats totalt i svenska mästerskapen. toni va långt bak i starten och la sig sen i en kurva och bröt detta heatet. jag är glad att mina pojkar är hela och robin va det ingen fara med heller! avslutningen i västerås blev så himla bra om man jämför med föregående år. tack alla ♥
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!