Nervös och stackars älskade mamsen

framme i Västerås och det är svinkallt!! sitter i husbilen och sällskapar min stackars lilla mamma som har jätteont i magen. säger hon att hon har ont då jäklar vet man att det är illa. hoppas det släpper annars får vi åka in. efter förra året kommer det alltid att vara jobbigt att vistas på denna banan. då lämnade 15-åriga Johan oss här och det va fruktansvärt. jag är glad bara mina pojkar är hela, resultaten är skitsamma även att man självklart hejjar på dom. det gör inte saken bättre att min bror ska äventyra i helgen... snälla ni, håll alla tummar ni har för att detta blir en bra helg... världens bästa josse är här också! :))


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!