Lördagen i Västerås

godmorgon!
gårdagen gick bra, Tim kvalade in på en 9:e plats efter en vurpa och Toni tog sista kvalplatsen. stackars Robin kraschade dock så jag satt hos honom innan hans mamma kom och åkte med i ambulansen. som tur va gick det bra med han :) igårkväll va det show här och det va de sjukaste jag sett på lääänge! tänk er en skitstor badtunna där 3 galningar kör runt på hojar från typ första världskriget. Dom kör liksom på väggarna utan att hålla i sig och ja herregud... idag är jag jättenervös... min bror ska äventyra i pausen med att hoppa ramp också, sen direkt ner till startgrinden och köra heatet... jag är redan nervös så det räcker, så håll tummarna kära ni <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!