God kväll!

somnade på soffan några timmar och vaknade nyss. skönt och välbehövligt! lägenheten vi tittade på i söndags va jättefin. dock behöver vi inte så stort och dessutom inte så dyr hyra, så efter mycket velande och funderande bestämde vi oss för att tacka nej. nu är det bara att hålla tummarna för nåt nytt! duktig kille har jag med som vann två heat i söndags och 4:a i ett :) laget vann stort! imon blir det myspys på jobbet, Jenny och Maria bjuder på kraschmiddag och efterrätt :) nu ska jag mysa ner mig med min pojke. natti!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!