Cirkus...

idag är det fredag för mig! sista dagen på jobbet och det känns jätteskönt. har nämligen jobbat heltid nästan flera veckor nu och eftersom det va så längesen jag gjorde det så är jag ganska trött. så ikväll ska vi dricka vin och äta pizza! redan nervös för helgen med (vilket har sina anledningar) och dessutom med tanke på förra året... nu känner jag att shoppingbegäret skriker lite och jag tycker faktiskt jag är värd att unna mig något kul :) piggade till naglarna med en blomma idag!


Kommentarer
Hanna 💗

Det kommer gå galant i helgen! Men vi kommer tyvärr inte :/ miss you <3

2012-09-13 21:45:13
URL: http://hannaajosefsson.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!