Bröllop, Gaga & dagens

blir tokig på blogg.se appen, den funkar som vanligt inte, någon mer som har problem!? fick springa ut till bilen och hämta datorn och jag är så jävla mörkrädd så ni anar inte, tänk på det när ni läser detta! men kände att jag behövde gottgöra min dåliga uppdatering lite ;) och oj vad jag har glömt bort mig, jag läser mina vänners bloggar men glömmer bort min egna, haha! iallafall, Lady Gaga va GRYM, och ni som inte va där missade verkligen nåt. hon steg så mycket mer hos mig efter förra fredagen, vilken jäkla tjej, och hon visade att hon inte är mer människa än någon annan. bröllopet för fina kusin och hennes bernhard var underbart, god mat och trevliga människor, bilder kommer när jag fått från sis. brudparet hade dessutom skrivit några meningar om varje gäst, och den om min kära bror slår ju allt, hahaha!
 
annars då? jo jag jobbar och står i. en vecka till väntas där innan det bär av hemåt för lite jobb. igår åkte jag hem till underbara jönne igen. inget illa om mina svärföräldrar, men att bo hos någon annan flera veckor i streck kan ibland bli ganska påfrestande, speciellt när man inte riktigt delar samma filosofi. jätteskönt att få träffa mamsen & papsen med, saknar dom så! imon åker jag dock mot motala där tim tävlar, och på kvällen ska vi titta på lägenhet, iiiiiih! håll alla tummar ni har för vår skull. ni anar inte hur mycket jag längtar tills den dagen jag kan säga att en lägenhet är vår!!!
 
idag har jag verkligen ägnat dagen åt mig själv. hade massor att pyssla med och har tillbringat nästan hela dagen i den del av huset som betyder så otroligt mycket för mig, jag har verkligen världens bästa föräldrar ♥ nu ska jag fixa naglarna lite innan mina föräldrar+bror kommer hem från götet. PUSS!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!