Det gör så ont i mig

att se är jobbigt, att känna är ännu jobbigare, men det jobbigaste av allt är att det är du, fina du som förtjänar det bästa, och jag lovar jag kommer hålla koll tills det blir bra, snart vänder det 💗 (du vet vem du är). fick med mig min pojk till e-tuna ikväll, tittat på lite möbler och inredning, och trots mitt shoppingsug så kom jag bara hem med en hårklämma... typiskt när man väl vill handla! dock har jag lite nya projekt pågång som jag tycker är jättekul :) och glöm inte, jag hejar på dig, alltid <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!