Tröttttttttt

helt slut och noll energi kvar. mycket på jobbet, mycket efter jobbet och jobbigt när man kommer "hem"... plus att jag precis fått mig lite mat i magen, senaste målet va frukosten. och min pojk är och spelar innebandy, men jag behövde nog lite egentid. jobbar en hel del här nu, riktigt skönt att få komma hem till min pojk och sova tillsammans. dock längtar jag så himla mycket tills vi får ha vårt eget och så jag får inreda och pyssla, har så mycket inspiration och vill inte vänta en dag till! nu ska jag mysa ner mig i sängen och läsa senaste numret av FRISÖR :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!