MAN FÅR FAKTISKT UNNA SIG.......

när jag va hemma lite i jönköping sist kunde jag inte låta bli att smita in på bästa make up store. kom hem med ett nytt läppstift #violet, glittereyeliner #kayo (limited edition!) samt en rougeborste. har dessutom handlat lite till företaget.hittat ny gardin och kommit på hur jag ska pynta fönstret! hihi. och här jobbar jag för fullt, bra med lite extra cash och samtidigt få vara med tim. ställde även upp och jobbade i helgen. trött är bara förnamnet, då vi igår va bjudna till anna och stoffe på middag och förfest samt utgång, och jag började kl.07 idag..... dock va jag nykter igår som tur va. imorgon är det ny vecka och mer jobb blir det. till helgen ska vi åka till göteborg för att fira fina madde som fyller 20 samt hälsa på bästa sis och henke. och idag klirrade det till på kontot, lööööön :D
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!