Jönköping!

äntligen en helg hemma hos mig. haft en bra vecka med onsdagsmys hos maria, lite jobb, tripp till nynäshamn och köpa ny bil till tim samt byggt lite på huset. MEN har saknat min fina familj och dessutom är sis och henke hemma från göteborg med. i helgen har vi finbesök av sötaste frank. ska nämligen ta hand om honom i december 3veckor när familjen höglund är i amerikat, inte alls mig emot, vill ju själv ha en liten frankis! och han verkar trivas bra här :) imon ska vi fira bästa pappsen och eventuellt kika på en lägenhet i lkpg. hihi! puss från mig och mina grabbar


Kommentarer
Evelina

Åååh bästa lkpg! :D

2012-11-11 10:22:13
URL: http://evelinawernersson.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!