Allergisk chock

vilken dag det blev... kom hem från jobbet svinhungrig och skulle ta mig en macka. tims pappa köper alltid samma bröd, sånna långa bake-off baguetter nivet. tyckte dock att den va lite annorlunda dag. samtidigt som jag åt svullnade jag upp mer och mer, halva ansiktet speciellt kinden och det vandrade neråt halsen och började bli tungt att andas... åkte in till vc och fick komma in akut och proppa i mig 13 tabletter och andas i en maskin... men annars är de bra, haha :) imon ska jag ringa bonjour och höra vad dedär brödet innehåller egentligen..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!