SM Vissefjärda

hemma igen efter en kanonhelg i vissefjärda och årets första SM. resan ner resulterade i en liten vilsekörning, men vi redde ut det med ;) lördag och kval, så himla skönt att ha Hanna där o krama om när vi är nervösa!! älsklingen kvalade in och var klar för söndagen, då det var dags för heat. första heatet slutade han som 9:a och i andra blev han 7:a. han är nöjd och jag är jätteglad att han är hel, för i helgen var det alldeles för många och otäcka skador. Tim ligger nu på en 7:e plats i SM-tabellen :) min söta mamma som stannade hemma i helgen hade skickat med en ny glass med bubbelgumsmak! dock hände nåt konstigt med mig då jag fick väldigt tungt att andas efter, antingen va det glassen, rödvinet eller pollen?!?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!