SM Tomelilla

helgens sm är nu över och jag ska rapportera lite resultat. Tim kvalade in som vanligt och var klar för race på söndagen. i första heatet fick han en dålig start och va tvärsist men körde upp sig sjukt bra och slutade på en 11:e plats. inför andra heatet var han laddad, men redan innan mastervarvet sa han till mig att hojjen kändes konstig. då blev jag ju inte mindre nervös...... mycket riktigt, hojjen dog mitt på startrakan och han kommer in i depån, ligger jättelångt efter men gör ännu en grym uppkörning och slutade som 17:e. han fick även köra med hjälmkamera för tv så kolla på viasat motor på torsdag!! :) jag är supernöjd och stolt över min pojk, han är underbar! <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!