20 ÅR GAMMAL...

nu har det hänt mycket! i lördags morgon fick jag en jättefin förskottspresent av min pojk, en skölpadda berlock från thomas sabo (ville ju ha en efter jag opererats i egypten groggy som jag var...) sen åkte tim och toni och tränade cross o jag fick besök av fina hanna och vi grejade lite inför kvällen, då jag bjudit hem mina fina till 20-årsfest! det va tyvärr många som inte kunde komma, men ni som var med gjorde min kväll underbar. jag hade ju pink party med tema rosa såklart och därför saknade jag min rosa pingla dessi extra mycket! det blev även kubbspel i mörkret med pannlampa och vid 00-slaget blev det champagne och jag sprutade såklart champagne över hela altanen, dynor och allt, men kul hade jag :D fick fina presenter bla ett rosa paket med finfina prylar, presentkort på MUS, öronhängen från SNÖ, blommor, rosévin mm av mina vänner. vi som va kvar fick ett ryck att åka till krogen, sagt och gjort så va vi strax på sliver och åkte med den goaste taxichaffisen.

söndag och min 20-årsdag. vi åkte med anna, stoffe, erik & maria till tabergstopp och tog en bakisglass. fick även ännumer fina presenter av min älskling, han skämmer bort mig så! ♥ på eftermiddagen blev det mat på soya med min fina familj+pojkvän och efter det tårta hemma. firade även bästaste mammi ♥ mina fina syskon gav mig biljetter till LADY GAGA, sååå kul! sen fick jag läppar från kosta boda, pengar, massa roliga rosa saker, thomas sabo halsband mm. älskar min familj och pojkvän!






















Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!