RICINOLJA.....?

har googlat och läst massor om just denna såkallade "mirakelolja" som ska göra att håret växer snabbare, får bättre kvalitét och blir fylligare. jag kan ärligt säga att jag egentligen inte tror på sånthär, men av bilderna att döma så kan det ju vara värt att testa... jag blev nämligen lite fundersam eftersom alla dessa revitalash och liknande till fransarna faktiskt fungerar enligt de som testat. det roliga är att ricinolja är ett laxermedel mot förstoppning, haha! det sägs även att man kan använda det till fransar och bryn, är dock lite skeptisk till att ha preparatet så nära ögonen som på fransarna... jag och mamma ska göra ett test, jag lovar att återkomma med uppdatering samt före och efterbilder och vad jag tycker. spännande :)







random bilder från www.google.se


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!