P3 18.06

nu har jag något viktigt att säga er! glöm inte att lyssna på "verkligheten" på radio p3 ikväll kl.18,06. då är nämligen fina frida med, åh vad jag beundrar denna människa! hon är en riktig kämpe och så mycket skit som hon vart med om lyckas hon ändå peppa andra och hålla humöret på topp. min pojkvän sa en sak till mig på sjukhuset i Egypten, han som vet att jag är lite nojig frågade mig hur det känns att ha ett ärr på magen framöver, förmodligen va han förvånad att jag inte ens nämnt det. sanningen är den, att om jag inte läst fridas blogg och blivit påverkad av henne, som har ett 20cm långt ärr från troskanten till brösten och är så bestämd med att INTE retuschera bort det på någon bild eller jobb hon gör utan istället vara lite stolt, ja då kanske jag hade nojat. men inte sen jag lärt känna frida! vänner, gå in på hennes blogg och följ hennes kamp mot cancern, http://www.mondoblog.se/fridareuterskiold/

ja, jag skulle egentligen bara tipsa er om att lyssna på frida på p3 ikväll men som sagt, denna människa går inte annat att tycka om! jag lärde känna frida under det året jag jobbade som gridgirl på SM. puss på er, och va rädda om er!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!