LOMMEL

näst sista dagen här i holland, vi har det så bra här. i onsdags blev det en galen utgång för oss alla och vi hade jättekul. dagen efter va vi riktigt slitna och igårkväll åt vi på en japansk restaurang där dom lagade maten framför oss, jag har aldrig i mitt liv ätit så mycket mat, 7-rätters meny.... idag har vi vart på lommel i belgien och kört, alla är i princip hela och min pojk körde riktigt bra. fick dessutom shoppa med mig lite godsaker hem. nu hoppas jag bara att alla kommer hem hela, imorgon är nämligen sista dagen att köra, sen tar färjan oss hem på kvällen och är i malmö söndag morgon. det gäller även för mig att hålla mig frisk och inte hamna på sjukhuset som sist!
pussnatti ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!