JAG FINNS TILL 110%

haft bästa helgen på länge. så himla kul att äntligen få komma ut på banorna igen, och trots att brorsan inte kommer köra iår så är jag säker på att det blir ett bra år ändå, jag tror nämligen fullt ut på min grabb och kommer stötta honom till 1000! han har kört kanon i helgen med. och till det bästa av allt, världens bästa Hanna kommer va på samma tävlingar, är så glad för detta, du är underbar vännen <3 med vissa vänner blir man bara på bra humör jämt, Hanna är en sån vän :) nu ska jag hoppa upp i sängen och gosa med en helt utslagen kille :) puss!


Kommentarer
Älsk

Jag tycker de bästa är att du är med :) <3

2012-03-12 20:49:21
tina

Åh underbaring! Såklart är det det bästa med, det är ju för dig jag är med älskling :) <3

2012-03-12 22:12:22
URL: http://tinadahl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!