IMPONERAD LÄKARE... :)

sjukhusbesöket gick bra, hon kände och klämde lite samt tittade på ärret och min journal. dessutom sa hon när hon fick se mitt ärr att "det är helt otroligt hur dom fått ut din blindtarm på detta lilla snittet, jag är riktigt imponerad" och dom orden kom direkt från en st-läkare, det kändes bra :) hon mätte det och det va bara ynka 3cm, vad jag hört av dom som gjort det i Sverige är att dom har jättestora, fula ärr. så tack så mycket doktor Zaid :) dom fick dock ta om ett prov som jag får svar på senare! och så ska jag ha tape på hela sommaren sa hon.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!