WOOOPIE

fick tummen ur och startade upp min dator. man blir ju lite väl bekväm när man kan göra allt med iphonen, använder nästan aldrig min dator längre. dock var jag tvungen att pröjsa lite räkningar... samtidigt inspekterar jag min pojk som packar inför helgen, pack-kvinna som jag är.. (tänker på dig & mig i halmstad emelie!) haha, galet. saknar redan den kvinnan, och hon ska vara borta ett helt år.....
idag blev det även en glassfika på joans med anna & stoffe. försökte reda ut vart alla tog vägen i lördags och så tjattrade vi lite allmänt. nu ska jag krypa ner hos min gos och mysa ♥
 

Kommentarer
emelie

Saknar dig med! massooor!! Läste ditt brev idag! blev helt tårögd!! Älskar dig!! <3

2012-07-04 16:37:59
URL: http://emejlie.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!