Utan Emelie.....

ja, nu har hon åkt till amerikat min fina vän och är strax framme i New York. ett år utan henne, men hon kommer ha så jäkla kul och vi kommer skypa massor. i lördags var det avskedsfest, jag hatar farväl men är väl mer eller mindre van med tanke på att jag tar farväl varje vecka. jag & cilla bestämde oss för att säga hejdå idag på morgonen innan familjen mackenhauer åkte till landvetter. en sista kram och ett "jag älskar dig" sen vinkade vi hejdå. & en sak måste jag berätta för er, emelie och jag har känt varandra sedan barnsben och har suttit fast i denna hålan, mesiga och hemkära som vi är. men när hon tog steget och bestämde sig för detta, då tänkte jag om. hon fick mig att våga! jag insåg att jag är larvig som tycker det är jobbigt att flytta en timma bort, och med hjälp av henne (och självklart en otroligt peppande pojkvän) så känns det numera kul och spännande. tänk vad fina vänner man har omkring sig! ha så himla kul gumman, i love u ♥






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!