Student och cross

körigt körigt! stressigaste dagen igår... världens bästa Hanna och Adam tog studenten så va och kollade på deras utspring! skulle tillbaka till bilen men kasst lokalsinne som jag har så tappade jag bort mig, haha.. iväg till brorsan och jobba, trycka massssa tröjor osv. hem en snabbis, vidare hem till Hanna och sen full gas till Ulricehamn där jag nu befinner mig! SM i helgen o jag har både brorsan och älskling att hålla reda på=NERVÖS TINA!!! kvalen är avklarade och Tim slutade 4:a och Toni 5:a, så stolt över mina pojkar :) håll tummarna för imorgon, bilder kommer!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!