Besviken & nere

här ligger jag i min säng en fredagskväll och knaprar nötter alldeles ensam :( saknar min pojk så sjukt mycket & vi ses inte förrens tisdag..... har fixat systers och henkes hår idag, för imorgon ska dom på bröllop och då ska jag göra syster fin. det va rajraj här ikväll, mamsen har vart på aw och jag hämtade henne, överlycklig blev hon när hon hittade min pizza i kylen hemma, haha! pappsen har haft tennisgänget här på ölrunda, och jag har inte gjort någonting. och när man redan är nere är det inge kul o trilla ännu längre ner på grund av annat. tänk om jag bara kunde vakna imorgon, i famnen på min prins och allt har löst sig, snälla!? natti ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!