Skakis

dalacrossen för iår är nu över och skönt är väl det. mitt hjärta slog nämligen några dubbla slag igår... i första heatet blev min pojk 2:a efter lappen som är ganska överlägsen. när Tim i andra heatet låg 3:a så ser jag att han försvinner (är nog den sämsta banan jag vart på då man knappt ser nåt) paniken som uppstår när gulflagg och sedan sjukflaggan kommer upp... rusade dit i fasa då Tim sällan skadar sig, men då va han uppe på hojen. det va ingen fara, han tappade luften efter att ha landat på ryggen och är lite mör idag. men som alltid blir man så jäkla rädd... nu är vi hos moster i Säter o har precis shoppat loss lite på kupolen. ikväll blir det mat och ladda upp inför grönan imon :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!