Hollywood

hola! 

 

Äntligen har blogg.se fått tummen ur och fixat appen. lovar att sköta uppdateringen mucho bättre framöver. bakis idag då vi festade till det med Stoffe och co igår, men kul va det. just nu är vi påväg hem från Hallsberg där vi tränat lite cross. jag somnade dock i bilen... vad har hänt mer då? jo, midsommarfesten blev kanon och Uddevalla vm va grymt som alltid med bästa sällskapet! jag har jobbat hos tims mamma nu i 2 veckor och på tisdag har jag och min pojk semester. dessutom va vi i hollywood nyss, eller ja, nästan...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!