GALET

igår var det en dunderkväll! jag o hjärtat åkte till hovslätt där det va hejdå-fest för Jannike, Elin och Sofia som snart lämnar detta land och beger sig till Australien på obestämd tid. jättekul att träffa alla fina som jag inte sett på länge! jag och min pojk skulle GÅ hem till norrahammar, det är en bra bit men efter att ha delat på en flaska vin på vägen hem gick det utmärkt. jag sprang i mina klackar och tyckte inte det va jobbigt alls (för er som inte vet är det såna jäkla backar här). väl hemma lagade vi potatisbullar innan vi stupade i säng. idag blir det lugnt.....


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!