RELAX....?

what a day! åkte hem till älskade jönnet idag i ovädret. tanken va att jag skulle åkt redan igår samt gått på julbord och bowlat med bästa macken. men snön hindrade mig... idag har jag stressat sådär som jag bara inte får göra, men har vart så ivrig att få saker klara och det straffar sig nu, är fortfarande helt spänd i kroppen och axlarna är upp över öronen.... MEN jag har fått massor gjort :) rensat och städat garderoben, rummet, rensat massa viktiga papper samt fixat i salongen med massor. välbehövligt och skönt ändå, även om det är mycket kvar. imon ska jag fixa en hel del, först käftis imonbitti (wish me luck) och sen ner på stan. tänkte även hinna träffa brorsan :) ne nu är det bäst jag avslutar för närsom ringer min prins och önskar mig godnatt :)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!