Merry christmas

har haft världens mysigaste julafton hittills, fick vakna upp med min underbara pojk, vi åt julfrukost med familjen och bytte klappar. jag är så glad, fick så fina presenter! en ny kamera som är grym, en jättemysig filt, ett ljus, och snygga underkläder. allt av min pojk, han skämmer bort mig så <3 nu myser jag med Frank i knät, har ju hand om honom nu i 3 veckor och jag är redan helt besatt av sötisen! snart är det dags för tomtegröt för dom som tycker om, sen öppna massa klappar hihi :) god jul på er alla <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!