JULDAGEN

juldagen måste vara dem tröttaste dagen på året. eller den delar nog plats med nyårsdagen och måndagen efter uddevalla vm.... har jobbat på macken 10-18 och tjänat lite kosing. kom hem till min lilla snuffe frank som jag saknat hela dagen, och han hade förmodligen gjort detsamma för han pussade mig massor :) imorn tänkte jag och mamsen besöka kaoset i stan och dessutom ska jag fixa systers hår. sen kommer min pojk igen :) somnade innan vid 20 och sov 3h.... så nu är jag pigg och frank fick sova hos mig inatt med, dock snarkar lille grisen. känns konstigt att inte gå ut på juldagen, men när jag tänker efter så är det ganska skönt att slippa ligga bakis imorn! puss på er fina*
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!