Semesterpaus

har visst lagt bloggen åt sidan vilket va ganska skönt, men nu tänkte jag komma tillbaka :) har haft världens bästa semester med världens bästa kille. vi har vart runt i Dalarna, Stockholm och grönan, Liseberg och Göteborg, Marstrand, Ängelholm, Mellbystrand och Falkenberg. helt underbart och vi har sovit i bussen som förra året, bott på camping och bara haft det bra :) denna veckan va det tillbaka till verkligheten, har jobbat på macken och vart uppe vid 05 varje dag, samt jobbat till sent på kvällarna. idag va jag ledig och är nu hos min pojk (som jobbar), tog mig en sovmorgon idag. ska upp och fixa sen åka till banken. see u later :) (detta skulle publicerats förra veckan...)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!