Fläng och släng

borde egentligen sova men ägnar en snabbis åt er! bor för tillfället i min resväska och har gjort det den senaste månaden. jag klagar inte, bara att det blir så förbannat stressigt att hinna med allt och alla... jobbar på tims mammas jobb just nu, och gör jag inte det är det annat jobb. men vi har ett mål och därför bortser jag från att jag jobbar från tidigt på morgonen till sent på kvällen och är så slutkörd att jag nästan somnar ståendes, men vet ni ? det känns ändå bra och det är de viktigaste :) inatt får jag sova utan mitt hjärta, istället snodde jag med mig hans t-shirt som jag ligger och snuffar på. imon ses vi igen och då åker vi till Finspång för näst sista sm:et... PUSSNATTI


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!