Älskade hjärta

har tillbringat nästan 4 timmar på akuten med min älskade pojk som kraschade på serien i arlanda idag... spräckt ögonbryn, ont i axel och ben. nu har dom sytt ihop han och tillochmed jag som inte är så känslig blev yr när jag nyfiket kollade på när dom sydde... huvudsaken är att han är okej och jag ska ta hand om honom som bara den. värsta tävlingen hittills då 6 ambulanser och 2 ambulanshelikoptrar kör skytteltrafik till och från sjukhuset. nu väntar vi svar från röntgen och hoppas på det bästa. älskar dig så otroligt mycket!!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!