Min nya dröm

klickade in mig på nelly men insåg ganska snabbt att det va lite osmart med tanke på att jag har klädköpsförbud... måste dock visa min nya dröm som jag fick hem på posten igår (okej, det va ett undantag....). uppe tidigt idag för att göra ett nytt försök och få biljetter till lady gaga men såklart har ticnet fel på sin sida och biljetterna släpps istället nästa vecka. nu ska jag fixa iordning det sista inför loppisen på söndag, ni kommer väl förbi??? kl.11-16 på kransgatan i norrahammar! dags att sätta fart, för kl. 12 bär det av till jobbet :)

är helt käääär i den!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!